?

Log in

No account? Create an account
 
 
18 October 2011 @ 02:21 pm
Battleships - the video!  
Watch now the official video for Battleships!

Manna - Battleships from Katjuus on Vimeo.

 
 
Current Mood: blah
Current Music: Criminal - Britney Spears
 
 
 
neferite616neferite616 on October 19th, 2011 11:18 am (UTC)
Cool video!

P.S. I tried to post an entry here quite a while ago, it hasn't shown up here :0 Is it ok to post here, or was there just a problem then with the posting?
m.: ain't no sunshinemaryjanewatson on October 30th, 2011 03:45 pm (UTC)
Livejournal was acting a bit weird a while ago, maybe that's why it didn't show up. It's definitely okay to post here. :)
aidahim: Ville micaidahim on October 19th, 2011 05:35 pm (UTC)
Man, how come she's so pretty?! :O
lol
I want her hair too. You have her hair, I just realised :O Jealousy. lol

Thought I must say that I was waiting when the action was gonna start. I love the black and white concept, I love her, but it lacked action of ANY kind. You know? That song is amazing and it deserved a good video to compliment it. The director was lazy...
m.: but without me you're only youmaryjanewatson on October 30th, 2011 03:49 pm (UTC)
I do not have her hair :O

Yeah, it was underwhelming...
charlotte_q on October 20th, 2011 03:26 pm (UTC)
Love the song. I keep murmuring it since yesterday:p
But like Aida said a little more action in the video wouldn't harm.
m.maryjanewatson on October 30th, 2011 03:51 pm (UTC)
it's really catchy XD
yup.